Idle Miner Tycoon - niekończąca się gra!

Poszukiwałem ciekawej pozycji, która "skróciła" by drogę podczas wakacji. W autobusie tej blaszanej puszcze musiałem spędzić ponad 21 godzin... Studio Fluffy Fairy Games wypuściło niedawno na platformę Android grę pod tytułem Idle Miner Tycoon. Fluffy bardzo profesjonalnie podeszło do tej aplikacji ponieważ przed czasem stworzyło do niej piękną stronę internetową, Facebooka.

Zaryzykowałem i uruchomiłem grę dopiero w trasie do Rotterdamu, historia a zarazem kampania zaczyna się w momencie zakupu małego szybu w kopalni węgla. Jesteśmy sami wraz z kilkoma osobami, wydobywamy węgiel a sprzedając go w którą musimy ciągle inwestować ulepszając szyby kopalniane, windy, magazyny. Po pierwszych minutach gry zaczęło mnie to irytować ponieważ ciągle coś się nie zgadzało. Jednak po dłuższym czasie stwierdziłem że zostałem wręcz pochłonięty przez świat monopolizmu i bycia szefem. Ulepszałem ciągle inwestowałem, cisnąłem górników tak aby wyciągnąć jak najwięcej się da. Gra wbrew pozorom prosta jednak, aby wskoczyć na szczyt w rankingach musimy knuć i mocno myśleć co zrobić aby zarobić jak najwięcej.

Idle Miner Tycoon, którego uważałem za zwykłego klikera stał się prawdziwym ponadczasowym Tycoonem. Na dodatek do produkcji przyłożono się tak aby kampania trwała wieczność ciągle będziemy odkrywać nowe kopalnie tworzyć nowe receptury w laboratorium a wspaniała grafika i dźwięk nie pozwolą nam odejść od ekranów przez długi czas.




Komentarze

  1. Wszystko ładnie i pięknie, ale od pewnego czasu nie da się grać. Wchodzę do gry i czasami nawet po paru sekundach mnie wywala. Tak jest po kilkadziesiąt razy pod rząd. Są dni że w ogóle nie można się zalogować. Zdecydowanie odradzam. Szkoda nerwów.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Tiny Miner - mały górnik i jego kopalnia

Bid Wars - Storage Auctions - Wojna Magazynów